نحوه پرداخت مبلغ سفارش خود را تعیین می کنید. در صورتیکه رمز دوم کارت ( رمز پویا ) بانکی شما فعال است می توانید از پرداخت آنلاین و اینترنتی استفاده نمایید در غیر اینصورت می توانید مبلغ سفارش را بصورت واریز به حساب (مراجعه به بانک و یا دستگاه خودپرداز) و کارت به کارت واریز نمایید بدین منظور بعد از انتخاب گزینه مورد نظر و ثبت سفارش به صفحه جزئیات سفارش هدایت خواهید شد که در آنجا می توانید شماره حساب و شماره کارت حساب بانکی جهان صنعت خار را مشاهده و یادداشت نمایید.

چنانچه مبلغ سفارش را بصورت آنلاین و از طریق سایت واریز کردید، نیازی به اعلام شماره تراکنش و کد پیگیری نیست و کارشناسان ما خودشان جهت تایید اطلاعات سفارش با شما تماس خواهند گرفت، اما اگر مبلغ سفارش را بصورت “کارت به کارت” یا “واریز به حساب” واریز کرده اید نیاز است که در صفحه جزئیات سفارش اقدام به ثبت مشخصات فیش واریزی نمایید و یا با واحد فروش جهان صنعت خار تماس گرفته و شماره تراکنش و کد پیگیری را اعلام فرمایید تا سفارش شما به واحد تولید ارسال گردد.

در صورت انتخاب گزینه پرداخت آنلاین و بعد از کلیک بر روی دکمه ثبت سفارش، به درگاه اینترنتی بانک هدایت خواهید شد که در آنجا پس از وارد کردن اطلاعات کارت (شماره کارت، رمز پویا، کد CVV2 و تاریخ انقضا) و کلیک بر روی دکمه پرداخت، در صورتی که اطلاعات وارد شده صحیح باشد تائید پرداخت به شما نمایش داده میشود که در این صفحه حتما باید بر روی دکمه تکمیل خرید کلیک نمایید تا جهت ثبت و تکمیل پروسه پرداخت به سایت جهان صنعت خار هدایت شوید.

در صورتیکه به هر دلیلی امکان اتصال به درگاه پرداخت هنگام ثبت سفارش میسر نشد و یا با خطا مواجه گردید، می توانید با مراجعه به قسمت سفارشات در ناحیه کاربری و کلیک بر روی دکمه “مشاهده جزئیات سفارش”، و رفتن به بخش پرداخت آنلاین مبلغ مربوط به سفارش را پرداخت نمایید.

پیشنهاد می شود شماره ارجاع و شماره پیگیری که در صفحه تکمیل خرید نمایش داده می شود را جهت پیگیری های بعدی یادداشت فرمایید.